MUDr. Richard Klail
+420 327 524 068
+420 737 601 222

Kudy k nám

Ordinace leží na okraji čtvrti Hlouška poblíž městské části Šipší ve směru od historického jádra na Sedlec.

GPS: 49.9572283N, 15.2774586E (N 49°57.43370', E 15°16.64752')

MHD Vlakem Autobusem Autem

dům, ve kterém najdete ordinaci vchod do ordinace

MHD

Ordinace leží na dohled od zastávky MHD Sběrná u Penny Marketu.

Zastávka je obsluhována linkami:

11: Hlavní nádraží - Poliklinika a zpět
12: Hlavní nádraží - Poliklinika a zpět - linka přes historické centrum a nádraží Kutná Hora město
16: Malín - Celnice a zpět
17: Kaňk - Celnice a zpět
91: Hlavní nádraží - Poliklinika a zpět - sobota, neděle, svátky

Ve směru od hlavního vlakového nádraží (do hledání spojení zadejte hl.nádr.) vystoupíte přímo u parkoviště supermarketu, po směru jízdy dojdete k přechodu pro chodce. Na druhé straně ulice uvidíte za parkovištěm vysoký panelák a blíže k hlavní ulici Benešova následuje šestipatrový zděný dům, ve kterém je hned za rohem ve sníženém přízemí ordinace (160 metrů).

Ve směru od nemocnice a autobusového nádraží vystoupíte u vysokého paneláku, nazpět proti směru jízdy přejdete přes vjezd na parkoviště a spatříte nalevo dům s ordinací (70 metrů).

Vlakem

Stanice Kutná Hora hlavní nádraží leží na rychlíkové trati č. 230 z Kolína do Havlíčkova Brodu. Z Prahy hlavního nádraží sem jezdí přímé rychlíky směr Havlíčkův Brod a Brno, doba jízdy necelá 1 hodina. Nevýhodou je větší vzdálenost od centra Kutné Hory.

Situační mapka železniční sítě.

Aktuální stav informační tabule Kutná Hora hl.n..

Z hlavního nádraží buď půjdete asi půl hodiny pěšky, vzdálenost 2,1 km, nebo využijete autobusovou linku č. 1, nebo u některých spojů lze jet lokálkou (z prvního nástupiště) na trati č. 235 směr Zruč nad Sázavou na nádraží Kutná Hora město. Pokud o této variantě uvažujete, vychází obvykle levněji pořídit si jízdenku přímo do stanice Kutná Hora město.

Aktuální stav informační tabule Kutná Hora město.

Z nádraží Kutná Hora město trvá pěší cesta asi 20 minut, vzdálenost 1,3- 1,4 km, jedna z možných tras, na orientaci nejjednodušší.

Nejkratší trasa 1 km.

Pro milovníky přírody je za hezkého počasí alternativou výstup na zastávce Kutná Hora – Sedlec a tato v první části nezpevněná trasa

Vyhledání spojení z vašeho místa včetně městské dopravy k ordinaci (Sběrná).

Autobusem

Z Prahy i jiných směrů lze dojet na nedaleké autobusové nádraží [Kutná Hora,,aut.st.] ze stanice Háje [Praha,,Háje] (doba jízdy asi 1 hodinu 40 minut) nebo rychlejším (1 hodinu 20 minut), ale méně častým spojem z nádraží [Praha,,ÚAN Florenc].

Nejbližší meziměstskou zastávkou autobusu je [Kutná Hora,,Avia].

Pro vyhledání spojení zadávejte názvy stanic uvedené v hranatých závorkách.

Z autobusového nádraží se nejjednodušší cestou vydáte výjezdem na ulici Waldhauserova (míjíte nejprve zadní stěnu supermarketu Billa a poté oplocené parkoviště u budovy České správy sociálního zabezpečení), ve Waldhauserově ulici jdete od přechodu doprava a minete po levé straně zahradu rodinného domu a nefunkční dřevěnou tržnici, přejdete po přechodu ulici Sportovců, a stále rovně podél nového bytového domu se pod vzrostlými lipami připojíte na ulici Benešova. Z mírného kopce půjdete až na křižovatku ulice Sběrná, kde již spatříte dům s ordinací.

Autem

Do navigace můžete zadat GPS souřadnice 49°57'26.032"N, 15°16'38.875"E (49.9572311N, 15.2774653E) nebo adresu: Benešova 647, Kutná Hora.

Od Říčan a Kostelce nad Černými lesy, případně od Kolína přes Červené Pečky.

Po silnici I. třídy č. 2 stále po hlavní silnici směr Pardubice a Přelouč až na kruhový objezd u kláštera sv. Voršily. Ten projedete rovně přes semafory a na bezprostředně následujícím druhém kruhovém objezdu se dáte druhým výjezdem (doleva) kolem úřadu práce dále po Benešově ulici. Minete tři křižovatky a po levé straně za růžovou budovou okresního archívu spatříte pneuservis Auto Combi. Hned za ním odbočuje doleva ulice Sběrná, ze které ještě před autobusovou zastávkou odbočíte po několika metrech doprava na parkoviště u ordinace (v rohovém vyšším zděném domě se zeleným plechováním).

Od kruhového objezdu u Alberta, směr od Pardubic, Kolína přes Kaňk i přes Malín i od Tábora a Čáslavi.

Hned za odbočkou na parkoviště u supermarketu Albert vyjedete směr centrum, minete po levé straně kapličku pod lipami a záhy přijedete na nový kruhový objezd (Na Špici). Vyjedete prvním výjezdem označeným Benešova, po pravé ruce lemuje ulici alej platanů a za ní je parkoviště rovnoběžné s Benešovou ulicí. U něj je nízká budova herny Mamut, vysoká budova Ministerstva zemědělství a následuje dlouhý nízký panelák. Na jeho konci navazují tři novější zděné bílé domy se zeleně natřeným plechováním. V nejvyšším domě nejblíže k městu se nachází ordinace. U něj hned za přechodem pro chodce odbočíte doprava do ulice Sběrná (těsně před pneuservisem, směr Penny Market), ze které ještě před autobusovou zastávkou odbočíte po několika metrech doprava na parkoviště u ordinace.

Pozor, od dubna do listopadu zde probíhá každý 1. čtvrtek v měsíci v době od 10 do 13 hodin zónové čištění a platí zde zákaz zastavení. Je pak možné parkovat na hlavní ulici Benešova, v ulici Dolní nebo u Penny Marketu.

MUDr. Richard Klail, praktický zubní lékař, Benešova 647, Kutná Hora, IČ: 41427947, účet 444793339/0800,
klail@email.cz, tel. 327 524 068, 737 601 222, www.klail.info, Fotografie: Guido Boggiani - CD Foto Bler & autor